Beste VPN voor gaming – recensie van 2020

Wat is de beste VPN voor gaming in 2020? Games zoals Overwatch, Diablo 3, FIFA, Call of Duty, Counter Strike, Battlefield, World of Warcraft, PUBG, Fortnite, Starcraft II, Destiny, en League of Legends hebben de online gaming community stormenderhand veroverd. Aan de andere kant worden de voordelen van het gebruik van VPN steeds bekender. Hardcore PC, PS4, en Xbox One ook fanatici nemen kennis van wat deze opkomende technologie voor hen kan betekenen.

VPN-voordelen zijn onder meer verbeterde snelheden, latentie en verminderde vertraging. De misvatting is dat de meeste mensen verwachten dat het gebruik van een VPN hun verbinding zou vertragen omdat elk gegevenspakket wordt ingekapseld en versleuteld. Dit vooroordeel is enigszins waar; maar aan de andere kant hangt het sterk af van de VPN-serviceprovider waarop u zich abonneert. Laten we eens kijken naar de beste gaming-VPN’s voor Battle.net, Blizzard, Steam, PSN, XBox Gold en andere platforms vanaf 2020 in de onderstaande recensie.

Best Gaming VPN 2017 recensie

Beste VPN voor gaming in 2020

Beste VPN voor gaming in 2020 – Samenvatting

De beste VPN voor gamen is:

1. ExpressVPN
  2. BulletVPN
  3. NordVPN
  4. IPVanish
  5. VyprVPN

Dit is de beste VPN-samenvatting voor gaming voor degenen die al op de hoogte zijn van de vele voordelen van het gebruik van virtuele privé-netwerken tijdens het gamen. Hieronder vindt u een gedetailleerd overzicht van elk van de volgende VPN-providers.

Beste VPN voor gaming in 2020 – grondige beoordeling

ExpressVPN – Top Gaming VPN

ExpressVPN - Beste VPN voor 2017

ExpressVPN – Beste VPN voor 2020

Het snelle karakter van ExpressVPN’S enorme netwerk zorgt ervoor dat console-gamers uit elke regio kunnen genieten van goede ping-tijden en lage lag, vooral wanneer ze verbinding maken met servers die ver weg zijn. Dit niveau van codering is goed genoeg om DDoS-aanvallen te voorkomen, wat betekent dat gebruikers kunnen vertrouwen op de service van ExpressVPN voor ononderbroken gameplay. Bovendien stelt hun tier-1-netwerk hen in staat een goede reactietijd te behouden; een enorm pluspunt voor al die snelle games.

BulletVPN – Beste VPN voor gaming

BulletVPN - Beste MLB.TV VPN 2017

Vervolgens staat VPN’s op onze lijst met de meest betrouwbare gaming, BulletVPN. De nieuwe VPN-service belooft zich aan te passen aan de concurrentie en haar abonnees een nog betere ervaring te bieden. Ze hebben VPN-servers in meer dan 22 landen, waarvan de meeste zijn gevestigd in Tier 1-datacenters. BulletVPN biedt een 30 dagen niet-goed-geld-terug-garantie. Ze staan ​​ook 3 gelijktijdige verbindingen toe, genoeg om u tevreden te houden met uw online bescherming en verbeterde gameplay-functies.

IPVanish – Aanbevolen gaming-VPN

IPVanish - Top VPN in 2017 Review

Top VPN voor Kodi

Als een serviceprovider die zichzelf promoot als een van degenen met de snelste connectiviteitssnelheden die er zijn, IPVanish heeft zeker veel gedaan om die verklaring waar te maken. Hun kortere routes over veel belangrijke locaties doen veel om iemands game-ervaring te verbeteren. U kunt ook kiezen uit een groot aantal servers, aangezien het bedrijf altijd zijn best doet om het toch al grote netwerk uit te breiden. Alle gebruikers die zich willen abonneren op hun service, kunnen zich aanmelden en krijgen hun geld binnen de eerste 7 dagen terug op hun abonnement.

NordVPN

NordVPN - Top VPN in 2017 Review

Met Dedicated Game Servers gebouwd voor snelheid en strategisch gelegen voor optimale gaming-efficiëntie, is NordVPN een van de weinige providers op de markt die echt veel doet om de ervaring te verbeteren van de gamers die al geabonneerd zijn op hun tier-1 high-speed netwerk. Alles is aangepast om ervoor te zorgen dat u alle spanning krijgt van uw snelle gaming. Met goed geoptimaliseerde bandbreedte en de laagst mogelijke reactietijden roept NordVPN spelers op die klaar zijn om hun ervaring naar een hoger niveau te tillen. Voor zover hun service is geoptimaliseerd voor reguliere gamers, kunt u met hun grote netwerk hun services nog steeds gebruiken voor uw online privacy- en beveiligingsbehoeften. NordVPN heeft een geld-terug-garantie van 30 dagen.

VyprVPN

VyprVPN is ook een veelbelovende dienstverlener die een groot Tier 1-netwerk aanbiedt en al een gekozen partner is voor de bekende Roughnex ESports Organization. Ze kunnen de ping-tijden verkorten en de snelheid optimaliseren voor gaming met een lage vertraging door hun servers in de buurt van de belangrijkste gameservers te plaatsen. Dit geeft een concurrentievoordeel aan alle gamers die deelnemen aan een georganiseerd toernooi en biedt ook bescherming tegen DDoS-aanvallen tijdens de duur van de competitie.

VPN – een noodzaak voor online gaming

Veel van de gebruikers die ervoor kiezen om VPN uit te proberen, doen dit voornamelijk om hun gegevens privé te houden terwijl ze online zijn. Door een extra beveiligingslaag toe te voegen, wordt het stelen van uw privégegevens veel moeilijker. De voordelen van abonneren op VPN zijn onder meer toegang tot regionaal beperkte websites zoals Netflix of YouTube, P2P-torrenting en online anonimiteit. Met VPN moeten gamers toegang verwachten tot geografisch geblokkeerde spelservers voor MMO & MMORGP-gametitels die bijna nooit worden uitgebracht of internationaal toegankelijk zijn vanuit regio’s zoals de VS, Japan, het VK en vaak populaire Aziatische gamemarkten.

Door de voortdurende innovaties in technologie hebben VPN-providers hun snelheid over connectiviteit kunnen verhogen. Dit is te zien aan het aantal diensten dat tier 1-netwerken aanbiedt, waardoor de routes tussen abonnees en spelservers aanzienlijk worden ingekort. Als gevolg hiervan hoefden hardcore gamers niet langer hun eigen VPN-servers op te zetten om toegang te krijgen tot de zeer gewilde ping-tijden. De providers zijn zelfs een stap verder gegaan om hun servers strategisch in de buurt van zoveel mogelijk wereldwijde gaming-servers te plaatsen om de meeste vertraging te verminderen. Voor professionele gamers kan zelfs een fractie van een seconde in doorlooptijd de bepalende factor zijn tussen het winnen en verliezen van een death-match.

Met VPN kun je ook een extra beveiligingslaag hebben, wat vooral belangrijk is bij het spelen tijdens internationale evenementen. Het voorkomt tegen DDoS-aanvallen tijdens games, die het potentieel hebben om een ​​heel toernooi te sluiten.

Voordelen van het gebruik van een VPN-service voor online gaming

• Krijg toegang tot landen met eerdere lanceringsdata van de gametitel en speel als eerste nieuw uitgebrachte games.
  • Beveilig uw online verkeer en houd uw gegevens privé door middel van encryptie.
  • Toegang tot regionaal beperkte MMO & MMORPG-spellen, DLC-inhoud; of Exclusief voor Xbox Live en PSN.
  • Voorkom DDoS-aanvallen die veel voorkomen tijdens e-sporttoernooien.
  • Geen last meer van vreselijke ping-tijden omdat je via VPN toegang krijgt tot gameservers van over de hele wereld.
  • Kortere routes tussen u en spelservers. Dit is alleen van toepassing op gebruikers die zich abonneren op premium VPN-providers met een hoge snelheid die zich richten op locatieknooppunten voor gameservers zoals de hierboven genoemde.

Kanttekening: Gamers die VPN willen gebruiken met hun Xbox-, Wii U- of PlayStation-console-hardware, wordt geadviseerd om de VPN-verbinding op een DD-WRT-router in te stellen & verbind je console via die router om via de VPN-verbinding toegang te krijgen tot het netwerk van de console.

U kunt ook de VPN-verbinding van uw pc delen met elk spelapparaat door deze instructies te volgen. Als je een Mac bezit, gebruik dan deze handleiding om er een virtuele router op te zetten en de VPN-verbinding met je gameconsole te delen.

Je kunt je ook aanmelden bij een VPN-service die slimme DNS-proxy’s biedt die je vervolgens rechtstreeks op Xbox One, Wii U, PS4 / PS3 kunt instellen. ExpressVPN is hier een goed voorbeeld van.

Beste online multiplayer-spellen in 2020

Bekijk de topgames die je in 2020 zou moeten proberen. De mijne is Dota 2, wat van jou is?

• League of Legends
  • DOTA 2
  • Quake III Arena
  • Rainbow Six: Siege
  • Battlefield 4
  • Overwatch
  • Diablo 3
  • Counter-Strike: Global Offensive (CS: GO)
  • Team Fortress 2
  • Onwerkelijk toernooi
  • Rocket League
  • Left 4 Dead 2
  • Grand Theft Auto V (GTA 5)
  • Mortal Kombat 11
  • De divisie
  • Plicht

Beste gameconsoles in 2020

Ben je een fervent gamer? Dan moet je een van de volgende platforms hebben:

• PS4
  • Xbox One
  • Nintendo Switch
  • Wii U
  • PS3
  • Xbox 360
  • PS Vita

Beste VPN voor gaming – The Verdict

Het kan voor een gamer erg frustrerend worden wanneer hij speelt via een verbinding die erg trage laadtijden heeft. Frequente DDoS-aanvallen dwingen hen ook al hun voortgang in een game te verliezen. Avid-spelers moeten overwegen zichzelf te beschermen tegen al deze gebeurtenissen door zich te abonneren op betrouwbare VPN-providers. Als je een van onze aanbevolen gaming-VPN’s uitprobeert, horen we graag van je ervaringen door een reactie achter te laten in het onderstaande gedeelte.

Kim Martin Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me