Beste VPN for H1Z1

Gjør deg klar til å komme inn i en post-apokalyptisk verden som har blitt infisert av zombier og blitt overkjørt av overlevende siden H1Z1-virusutbruddet. Spillet som har blitt lastet ned av 1,5 millioner spillere i løpet av det første døgnet, fikk 3 millioner millioner brukere oppmerksomhet, og til sammen 4,5 millioner spillere tre dager siden lanseringen. Ikke for loslitt for et spill med et tilbakevendende zombie drap / overlevelse tema. Den kjører på den mektige imponerende Forgelight-motoren og kopierer det virkelige livet i videospillform. H1Z1 er et gratis-til-spill, multiplayer-kamp royale-spill som forventes å skape mye surr i videospillverdenen. For at det skal skje, må hver spiller spille. For de som ikke har H1Z1 eller vil ha raskere spillhastigheter eller et større basseng med spillere, anses det å registrere seg for et virtuelt privat nettverk for å spille på en PC eller PS4 som den perfekte løsningen.

Beste VPN for H1Z1

Beste VPN for H1Z1

Reduser H1Z1-lagging med en VPN

H1Z1s offisielle Twitter-konto tweetet “[PS4 Open Beta] Som TAKK til alle 4,5 millioner av dere som har blitt med siden Open Beta-lanseringen, har vi droppet Blue Barbed Hellfire 4-6 rett i varelageret ditt! ”  Spillet gjennomgikk spilloppdateringer og feilrettinger, noe som gjorde det morsommere. Som en spiller kan ingenting være verre enn å være midt i et angrep og deretter plugges til før karakteren kan gjøre det første trekket. Det er så stamming eller etterslep under et spill som merker hver spiller. En løsning på dette kan være litt tøff på lommeboken. Du kan endre Internett-leverandøren din med økt båndbredde for å få slutt på nedgangen eller redusert reaksjonsevne i spillet. Et annet alternativ ville være å registrere deg på en VPN.

Hvorfor vil du trenge en VPN for H1Z1?

En VPN gir deg en ny IP-adresse når den er koblet til en server i et annet land der H1Z1 er tilgjengelig (det vil si hvis du hadde overfor geobegrensninger). Den spesielle endringen i IP anonymiserer identiteten din og gir deg tilgang til H1Z1. Dette gjøres trygt ettersom dataene dine blir omdirigert til et privat nettverk ved hjelp av sterke krypteringer. Å ha en VPN gir deg også muligheten til å kontrollere hastigheten ved å bytte gjennom de mange serverne som tilbys av VPN du har valgt og valgt den raskeste.

DEN BESTE VPN FOR H1Z1

Her på VPN.guru, vet vi at å velge mellom VPN-tjenester er en tøff samtale. Mange av dem tilbyr utmerkede tjenester og tilbyr gode tilbud, men vi er her for å hjelpe deg med å velge riktig. Her er en beskrivelse av VPN-ene vi har testet og synes er best for H1Z1.

EXPRESSVPN – Vår personlige favoritt

ExpressVPN topper listen vår som de sterkeste og mest populære VPN-tjenestene når det gjelder kvalitetstjenester og generell ytelse. Brukerne deres vil aldri måtte oppleve et bremset spill noensinne. Spillere kan spille gjennom hele dagen takket være ExpressVPNs ubegrensede båndbredde og supersnelle hastigheter.

NORDVPN

NordVPN tilbyr dedikerte servere som tar hele spillopplevelsen til et nytt nivå. Gjennom optimalisering av et par innstillinger kan etterslep ikke påvises med NordVPN. Denne tjenesteleverandøren har din rygg, bokstavelig talt! NordVPNs doble kryptering spiller en rolle i å gi spilleren den sikkerheten som trengs for trafikkoverføring.

VYPRVPN

Kameleon-funksjonen er VyprVPN s sterkeste salgsargument. Denne tjenesteleverandøren er perfekt for tilgang til innhold som ligger der høye restriksjoner er implementert. Med VyprVPn er du fullstendig beskyttet og kan ikke bli hacket. Selv om loggpolitikken kan gi noen spillere pause, er VyprVPN fortsatt en av de bedre utøverne.

Hvordan endre H1Z1-server med VPN?

Følg instruksjonene nedenfor for å endre H1Z1-serveren du er koblet til ved hjelp av en VPN. Du kan følge disse trinnene i tilfelle IP-adressen din blir blokkert:

1. Registrer deg med en VPN-tjenesteleverandør (vi anbefaler ExpressVPN).

1.  Last ned og installer VPN på ruteren din i tilfelle du bruker enten PS4 eller PC.
  2.  Start VPN-appen og logg på med VPN-kontoen du opprettet tidligere.
  3.  Koble til en av de mange VPN-serverne som tilbys.
  4.  Endelig er det på tide å drepe noen zombier.

Spill H1Z1 med en VPN

Spillet HIZ1 virker lovende, og antall spillere det har tiltrukket seg så langt på kort tid vitner om potensialet. Ingen optimalisering kan hjelpe deg hvis systemet ditt ikke er opp til oppgaven. Glem maskinvareoppgradering og endring av Internett-leverandøren, abonnement på en VPN er et langt bedre alternativ av alle grunnene vi har nevnt ovenfor. Skaff deg et VPN for å være med i spillet.

Kim Martin Administrator
Sorry! The Author has not filled his profile.
follow me